Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips för solo-resa i svenska fjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pixi" data-source="post: 1329263" data-attributes="member: 45570"><p>jag är villrådig och vill ta hjälp!</p><p></p><p>Om två veckor blev jag oväntat ledig (dvs slutet av januari).</p><p>Tänkte såklart åka skidor. Men var?</p><p>Jag skulle gärna åka till något ställe jag inte varit på, det kan vara litet men gärna möjlighet till lite skogsåkning eller dylikt. Inte för långt norrut pga kör från Linköping i elbil (så tänker mig Dalarna / Härjedalen).</p><p>Tar också mer än gärna tips på boende! Boende för en person är typ obefintligt till fjälls och det är utanför budget (och lite orimligt) att hyra en stor stuga med 6-8 bäddar till bara mig. </p><p>Input tack!</p><p>Hälsar </p><p>Mikaela</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pixi, post: 1329263, member: 45570"] jag är villrådig och vill ta hjälp! Om två veckor blev jag oväntat ledig (dvs slutet av januari). Tänkte såklart åka skidor. Men var? Jag skulle gärna åka till något ställe jag inte varit på, det kan vara litet men gärna möjlighet till lite skogsåkning eller dylikt. Inte för långt norrut pga kör från Linköping i elbil (så tänker mig Dalarna / Härjedalen). Tar också mer än gärna tips på boende! Boende för en person är typ obefintligt till fjälls och det är utanför budget (och lite orimligt) att hyra en stor stuga med 6-8 bäddar till bara mig. Input tack! Hälsar Mikaela [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips för solo-resa i svenska fjällen
Tillbaka
Topp