Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristofferr" data-source="post: 1241922" data-attributes="member: 178937"><p>Hej!</p><p></p><p>Är 5 stycken grabbar i 30 årsåldern som vill iväg på skidresa i Februari en vecka. Är väl nybörjare hela bunten typ. Har kikat på Saalbach och st anton. Spelar egentligen ingen större roll vart. Tror vi kommer bli nöjda med det mesta då vi enbart varit i Sälen innan! Verkar dock som vi är lite sent ute nu när jag kikar runt?</p><p></p><p>Helst egen stuga med typ bastu och bra läge. Afterski är något vi är sugna på också.</p><p></p><p>Men går bet när jag letar, antingen kostar det multum eller så ser boendena riktigt tråkiga ut. Vi hade velat lägga runt 15 tusen per person för resa, liftkort/skidhyra och boende. Är det görbart? </p><p></p><p>Vart ska man leta? Någon som har något tips som ni själva varit nöjda med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristofferr, post: 1241922, member: 178937"] Hej! Är 5 stycken grabbar i 30 årsåldern som vill iväg på skidresa i Februari en vecka. Är väl nybörjare hela bunten typ. Har kikat på Saalbach och st anton. Spelar egentligen ingen större roll vart. Tror vi kommer bli nöjda med det mesta då vi enbart varit i Sälen innan! Verkar dock som vi är lite sent ute nu när jag kikar runt? Helst egen stuga med typ bastu och bra läge. Afterski är något vi är sugna på också. Men går bet när jag letar, antingen kostar det multum eller så ser boendena riktigt tråkiga ut. Vi hade velat lägga runt 15 tusen per person för resa, liftkort/skidhyra och boende. Är det görbart? Vart ska man leta? Någon som har något tips som ni själva varit nöjda med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Tillbaka
Topp