Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slopestar" data-source="post: 1241937" data-attributes="member: 178940"><p>Hej Kristoffer!</p><p></p><p>Både Saalbach och St. Anton har fantastisk afterski. Men om ni är nybörjare så rekommenderar jag Saalbach framför St. Anton.</p><p></p><p>Om ni är öppna för Italien så kan jag rekommendera Livigno som också har en skön afterski och kul nattliv. Skidområdet passar också nybörjare.</p><p></p><p>Nej, ni är inte sent ute och det är möjligt att hitta en bra skidresa till Alperna för 15 000 kr/person inkl. allt (med flyg)!</p><p></p><p>Behöver ni mer hjälp så rekommenderar jag att ni tar kontakt med en resebyrå som har skidresor till Alperna som kan hjälpa er att skräddarsy er skidresa.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slopestar, post: 1241937, member: 178940"] Hej Kristoffer! Både Saalbach och St. Anton har fantastisk afterski. Men om ni är nybörjare så rekommenderar jag Saalbach framför St. Anton. Om ni är öppna för Italien så kan jag rekommendera Livigno som också har en skön afterski och kul nattliv. Skidområdet passar också nybörjare. Nej, ni är inte sent ute och det är möjligt att hitta en bra skidresa till Alperna för 15 000 kr/person inkl. allt (med flyg)! Behöver ni mer hjälp så rekommenderar jag att ni tar kontakt med en resebyrå som har skidresor till Alperna som kan hjälpa er att skräddarsy er skidresa. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Tillbaka
Topp