Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="luddeckens" data-source="post: 1242328" data-attributes="member: 163571"><p>Först och främst:</p><p>St Anton är ganska mycket bättre skidåkning än Saalbach (varit i båda). St Anton är ett gigantiskt system, bättre höjd osv. Saalbach är okej, sidosystemet Fieberbrunn var fint. </p><p></p><p>Bastu i alperna är inte alls så vanligt som svenska fjällen, släpp det och ni hittar många fler boendealternativ.</p><p></p><p>I mitt gäng (liknande ert, 5 pers) hittade vi boende på bookings. Flygresor googlade vi runt till vi hittade något som passade okej.</p><p></p><p>Boendet kostade ca 2500 kr per person (en vecka i Zillertal/Mayrhofen). Och flyg kostade ca 2300 kr. Tillkommer sen transfer (blir nog taxi), och liftkort. Förmodligen landar vi runt 10 000 per skaft.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="luddeckens, post: 1242328, member: 163571"] Först och främst: St Anton är ganska mycket bättre skidåkning än Saalbach (varit i båda). St Anton är ett gigantiskt system, bättre höjd osv. Saalbach är okej, sidosystemet Fieberbrunn var fint. Bastu i alperna är inte alls så vanligt som svenska fjällen, släpp det och ni hittar många fler boendealternativ. I mitt gäng (liknande ert, 5 pers) hittade vi boende på bookings. Flygresor googlade vi runt till vi hittade något som passade okej. Boendet kostade ca 2500 kr per person (en vecka i Zillertal/Mayrhofen). Och flyg kostade ca 2300 kr. Tillkommer sen transfer (blir nog taxi), och liftkort. Förmodligen landar vi runt 10 000 per skaft. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Tillbaka
Topp