Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1242403" data-attributes="member: 175247"><p>Har funderat lite på det också, ett ganska stort skidsystem och så ett högalpint område (Sportgastein) bara en liten bit in i dalen.</p><p>De där horderna av svenska sportlovsungdomar som åkte i busskolonner till Badgastein och Zell am See på 80-talet, och härjade på nätterna där, är nog en hyfsat utdöd företeelse.</p><p>Och "engelsmännen" träffar man väl inte så ofta på uppe i skidsystemet.</p><p>Och Mallorca har ju blivit "fint" på gamla dar.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1242403, member: 175247"] Har funderat lite på det också, ett ganska stort skidsystem och så ett högalpint område (Sportgastein) bara en liten bit in i dalen. De där horderna av svenska sportlovsungdomar som åkte i busskolonner till Badgastein och Zell am See på 80-talet, och härjade på nätterna där, är nog en hyfsat utdöd företeelse. Och "engelsmännen" träffar man väl inte så ofta på uppe i skidsystemet. Och Mallorca har ju blivit "fint" på gamla dar.;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Tillbaka
Topp