Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="byn" data-source="post: 1270741" data-attributes="member: 163152"><p>Hej.</p><p>Jag kan rekommendera Italie började med det för ca 15 år sedan.</p><p>Levigno är bra blandad skidåkning.</p><p>Vet inget om afterski då jag var där o jobbade så orkade inte med det.</p><p>En mycket bra plats för nybörjare är Pasdo del Tonale.</p><p>After skin är inte lika bra som skidåkningen men hotellen har oftast fantastiskta wellnes.</p><p>Jag är lite part i det hela då jag har arbetar min 5 vinter i Passo de Tonale som skidlärare.</p><p>Har du fler frågor så hör av dig på Christerskidor på FB.</p><p>Jag kan rekommendera Slopestar då deras ägare har en MYCKET stor erfarenhet av alpresor.</p><p>Denise är erfaren säljare av skidresor.</p><p>Jag känner till ägarna sedan ca15 år </p><p>Kommer ni till Pasdo del Tonale såska jag ta hand om.</p><p>Christer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="byn, post: 1270741, member: 163152"] Hej. Jag kan rekommendera Italie började med det för ca 15 år sedan. Levigno är bra blandad skidåkning. Vet inget om afterski då jag var där o jobbade så orkade inte med det. En mycket bra plats för nybörjare är Pasdo del Tonale. After skin är inte lika bra som skidåkningen men hotellen har oftast fantastiskta wellnes. Jag är lite part i det hela då jag har arbetar min 5 vinter i Passo de Tonale som skidlärare. Har du fler frågor så hör av dig på Christerskidor på FB. Jag kan rekommendera Slopestar då deras ägare har en MYCKET stor erfarenhet av alpresor. Denise är erfaren säljare av skidresor. Jag känner till ägarna sedan ca15 år Kommer ni till Pasdo del Tonale såska jag ta hand om. Christer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips gällande alpresa.
Tillbaka
Topp