Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips i valdi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nickeluring" data-source="post: 403949" data-attributes="member: 79374"><p>Hallå,</p><p>Jag var där för ett par år sedan i slutet på mars. Det var de bästa förhållanden jag någonsin varit med om. Det snöade varje natt och på dagarna var det klarblått o soligt.</p><p></p><p>I år åker vi första veckan i mars. Jag kollade med Langley och en guide genom dem kostar 360 Euro för en dag.</p><p>Någon som vet ifall man kan få tag i bra guider där nere till ett bättre pris? Ingår i så fall lavinutrustning, eller får man stå för det själv? Går i valet o kvalet om man ska tjacka eller inte...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nickeluring, post: 403949, member: 79374"] Hallå, Jag var där för ett par år sedan i slutet på mars. Det var de bästa förhållanden jag någonsin varit med om. Det snöade varje natt och på dagarna var det klarblått o soligt. I år åker vi första veckan i mars. Jag kollade med Langley och en guide genom dem kostar 360 Euro för en dag. Någon som vet ifall man kan få tag i bra guider där nere till ett bättre pris? Ingår i så fall lavinutrustning, eller får man stå för det själv? Går i valet o kvalet om man ska tjacka eller inte... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips i valdi
Tillbaka
Topp