Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips inför en säsong i franska alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helenas" data-source="post: 831174" data-attributes="member: 118750"><p>Jag skulle vilja spendera kommande skidsäsong i franska alperna och vore otroligt tacksam för alla som har tips och erfarenheter att dela med sig av!</p><p></p><p>Tänkte åka dit efter jul och är än så länge clueless vad gäller ort, arbete och boende. Vart jag hamnar är inte superviktigt, söker bra skidåkning, fest och trevlig stämning. Är det någon som har tips på hur man bäst söker arbete i förväg? Kontakter, hemsidor, rykten...? Detsamma gäller boende. Skulle gärna hitta några att dela lägenhet med, känner ni till något forum eller har någon erfarenhet av detta? Jag pratar flytande engelska och basic franska.</p><p></p><p>Merci!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helenas, post: 831174, member: 118750"] Jag skulle vilja spendera kommande skidsäsong i franska alperna och vore otroligt tacksam för alla som har tips och erfarenheter att dela med sig av! Tänkte åka dit efter jul och är än så länge clueless vad gäller ort, arbete och boende. Vart jag hamnar är inte superviktigt, söker bra skidåkning, fest och trevlig stämning. Är det någon som har tips på hur man bäst söker arbete i förväg? Kontakter, hemsidor, rykten...? Detsamma gäller boende. Skulle gärna hitta några att dela lägenhet med, känner ni till något forum eller har någon erfarenhet av detta? Jag pratar flytande engelska och basic franska. Merci! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips inför en säsong i franska alperna?
Tillbaka
Topp