Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av nya puderskidor önskas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joni1" data-source="post: 513055" data-attributes="member: 79699"><p>Jag är både kortare och lättare än dig. Ganska bra mycket lättare(+/-75kg). Jag har ett par EHP 193 08/09 och älskar dessa skidor.</p><p></p><p>Jag håller nog med om att du får plocka fram dina monster ibland. Skärningen är inte speciellt upphetsande i pisten. Det blir mest att tvinga in dom i kortsväng. Dock måste jag säga att kantgreppet är förvånansvärt bra. Jag blev väldigt förvånad över hur pass bra dom greppade i hård pist. Inte alls så mycket "bambi på isen"-känsla som jag trodde. Du snackar om att dom inte är nice i hårdare förhållande... </p><p>Vad syftar du på då? Jag har inte haft några problem alls i riktiga skitförhållande typ stenhård skare.</p><p>I bra förhållande är dom riktigt trevliga och lättåkta. Surfar ner för berget utan minsta ansträngning.</p><p></p><p>Helt klart en kalas skida som jag har och kommer ha mycket skoj med! REKOMMENDERAS!</p><p></p><p></p><p></p><p>*edit* jag är inte +/-75kg lättare än dig, kom på att det såg ut som det... jag väger runt 75kg menade jag... *edit*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joni1, post: 513055, member: 79699"] Jag är både kortare och lättare än dig. Ganska bra mycket lättare(+/-75kg). Jag har ett par EHP 193 08/09 och älskar dessa skidor. Jag håller nog med om att du får plocka fram dina monster ibland. Skärningen är inte speciellt upphetsande i pisten. Det blir mest att tvinga in dom i kortsväng. Dock måste jag säga att kantgreppet är förvånansvärt bra. Jag blev väldigt förvånad över hur pass bra dom greppade i hård pist. Inte alls så mycket "bambi på isen"-känsla som jag trodde. Du snackar om att dom inte är nice i hårdare förhållande... Vad syftar du på då? Jag har inte haft några problem alls i riktiga skitförhållande typ stenhård skare. I bra förhållande är dom riktigt trevliga och lättåkta. Surfar ner för berget utan minsta ansträngning. Helt klart en kalas skida som jag har och kommer ha mycket skoj med! REKOMMENDERAS! *edit* jag är inte +/-75kg lättare än dig, kom på att det såg ut som det... jag väger runt 75kg menade jag... *edit* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av nya puderskidor önskas!
Tillbaka
Topp