Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 939044" data-attributes="member: 80520"><p>Fast mina dynafit klarar pist, även när det är stenhårt... Att Diamir är mer lättanvänt än Tech och Marker kan jag gå med på, men att den skulle vara mer allround tror jag helt enkelt inte på. Till och med din egen utsago talar ju mot det! Och angående vridstyvheten finns det ett test på Wildsnow.com som visar att både Marker och Dynafit är långt bättre än Diamir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 939044, member: 80520"] Fast mina dynafit klarar pist, även när det är stenhårt... Att Diamir är mer lättanvänt än Tech och Marker kan jag gå med på, men att den skulle vara mer allround tror jag helt enkelt inte på. Till och med din egen utsago talar ju mot det! Och angående vridstyvheten finns det ett test på Wildsnow.com som visar att både Marker och Dynafit är långt bättre än Diamir. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Tillbaka
Topp