Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eknor88" data-source="post: 939459" data-attributes="member: 119843"><p>Ja precis.. men jag ska kolla runt lite mer vad det finns för alternativ. Hittar jag dynafitutrustning till ett bra pris så slår jag nog till på det. Är riktigt sugen på det, och är det något man ska lägga pengar på är det väl skidåkning :P=) Annars får jag köpa ett par billigare skidor och hålla mig mer till liftsystemen... Verkar tyvärr inte finnas så stort utbud på Dynafitgrejer här i Edmonton, utan de rekommenderade att jag skulle åka till Calgary istället.. Så jag är lite sugen på att åka dit, och då ska jag passa på att ta AST 1 där med, har faktiskt kollat på det! =) </p><p>Har kollat på en Tracker 2 (Backcontry Access) för ca 330CAD, tror ni det är ett bra alternativ på sändare? </p><p>Ska även hålla koll på hemsidan ni rekommenderade! Har frågat runt lite lokalt med, men det verkar som sagt att det är i Calgary man ska köpa grejerna... </p><p>Har hört att SportConrad är bra med, men vill nog inte köpa pjäxor på internet, för mina fötter är inte lätta att ha att göra med... Men ska kolla vad de har för priser på skidor och bindningar.</p><p>Tack igen för alla tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eknor88, post: 939459, member: 119843"] Ja precis.. men jag ska kolla runt lite mer vad det finns för alternativ. Hittar jag dynafitutrustning till ett bra pris så slår jag nog till på det. Är riktigt sugen på det, och är det något man ska lägga pengar på är det väl skidåkning :P=) Annars får jag köpa ett par billigare skidor och hålla mig mer till liftsystemen... Verkar tyvärr inte finnas så stort utbud på Dynafitgrejer här i Edmonton, utan de rekommenderade att jag skulle åka till Calgary istället.. Så jag är lite sugen på att åka dit, och då ska jag passa på att ta AST 1 där med, har faktiskt kollat på det! =) Har kollat på en Tracker 2 (Backcontry Access) för ca 330CAD, tror ni det är ett bra alternativ på sändare? Ska även hålla koll på hemsidan ni rekommenderade! Har frågat runt lite lokalt med, men det verkar som sagt att det är i Calgary man ska köpa grejerna... Har hört att SportConrad är bra med, men vill nog inte köpa pjäxor på internet, för mina fötter är inte lätta att ha att göra med... Men ska kolla vad de har för priser på skidor och bindningar. Tack igen för alla tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Tillbaka
Topp