Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 939468" data-attributes="member: 76971"><p>När det gäller turskidor föredrar jag själv lite kortare längder, man tappar lite på vägen ner med uppför är det mycket smidigare. Jag är 192cm och mina turskidor är 186cm vilket passar mig bra så kanske något i 169cm för dig?</p><p></p><p>Tracker 2 är en bra sändare, köp inte beg. dock! Sändare är något som man inte bör spara in på, kan vara OK att köpa en beg. om den säljs i en seriös butik som har utfört en ordentlig kontroll på den. </p><p></p><p>För pjäxor tror jag du gör rätt i att gå till en bra butik och få dem lite tryckta osv. och för skidor/bindningar hade jag absolut kollat TGR (Sidan som länkades). Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 939468, member: 76971"] När det gäller turskidor föredrar jag själv lite kortare längder, man tappar lite på vägen ner med uppför är det mycket smidigare. Jag är 192cm och mina turskidor är 186cm vilket passar mig bra så kanske något i 169cm för dig? Tracker 2 är en bra sändare, köp inte beg. dock! Sändare är något som man inte bör spara in på, kan vara OK att köpa en beg. om den säljs i en seriös butik som har utfört en ordentlig kontroll på den. För pjäxor tror jag du gör rätt i att gå till en bra butik och få dem lite tryckta osv. och för skidor/bindningar hade jag absolut kollat TGR (Sidan som länkades). Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Tillbaka
Topp