Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 939666" data-attributes="member: 80520"><p>Måhända var mitt ordval dåligt. Med att man "ändå måste komplettera" menar jag förstås att en endast en airbag inte är ett alternativ. Det vill säga precis det du säger. Det hela ligger väl i hur man anser att ordet "komplettera" är viktat antar jag...</p><p></p><p>Vad gäller kunskap har jag redan varit och tipsat om att ta en AST1, men det är lätt att missa i en extensiv tråd. Hoppas jag inte rörde upp några allt för starka känslor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 939666, member: 80520"] Måhända var mitt ordval dåligt. Med att man "ändå måste komplettera" menar jag förstås att en endast en airbag inte är ett alternativ. Det vill säga precis det du säger. Det hela ligger väl i hur man anser att ordet "komplettera" är viktat antar jag... Vad gäller kunskap har jag redan varit och tipsat om att ta en AST1, men det är lätt att missa i en extensiv tråd. Hoppas jag inte rörde upp några allt för starka känslor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Tillbaka
Topp