Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 939751" data-attributes="member: 40931"><p>Egentligen är det ju på sätt och vis en icke-diskussion att prata om airbag vs t/p/s, för det är nog inte så många som kommer köpa en airbag för att samtidigt sluta köra med transa. Men däremot är det ju intressant att veta, vad det är i sin utrustning som faktiskt bidrar mest till ens säkerhet! Så på så vis är det ändå värt att prata om dessa grejer!</p><p></p><p>Själv tycker jag också dom har fortfarande lite att jobba på vad gäller vikten... Borde gå att bygga en säck som väger in på ~2 kilo tycker jag, om dom gör säcken minimalistisk (inte minimal, men inte massa krimskrams) och bygger allt i nåt slags space age material... På addnature säljer dom BCAs nya säckar till ~5000kr nu förresten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 939751, member: 40931"] Egentligen är det ju på sätt och vis en icke-diskussion att prata om airbag vs t/p/s, för det är nog inte så många som kommer köpa en airbag för att samtidigt sluta köra med transa. Men däremot är det ju intressant att veta, vad det är i sin utrustning som faktiskt bidrar mest till ens säkerhet! Så på så vis är det ändå värt att prata om dessa grejer! Själv tycker jag också dom har fortfarande lite att jobba på vad gäller vikten... Borde gå att bygga en säck som väger in på ~2 kilo tycker jag, om dom gör säcken minimalistisk (inte minimal, men inte massa krimskrams) och bygger allt i nåt slags space age material... På addnature säljer dom BCAs nya säckar till ~5000kr nu förresten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips inför köp av turskidor?
Tillbaka
Topp