Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips julskidåkning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eastby" data-source="post: 1306223" data-attributes="member: 116707"><p>Tack för tipsen! Gällande sena bokningar; tenderar priserna att gå upp när det närmar sig jul eller är det snarare utförsäljning och goda chanser att komma undan än billigare, om man kan tänka sig att flexa lite med ort?</p><p></p><p>Jag brukar ofta kolla paketresor, gissar att de går att få det betydligt mer prisvärt om man kikar på air bnb och egen resa, min upplevelse är dock att det i slutändan brukar bli ungefär samma pris om man nyttjar erbjudanden för paketresor, åtminstone om man vänder sig emot obekväma buss/bilresor (sambon har lite "problem" med detta)? Ser bland annat att det nu finns paket vid mindre kända orter i Frankrike (Superdevolouy) där boende och liftkort 7 dagar går för ca 4000/person vilket låter svåröverträffat. Så frågan är om man vågar vänta</p><p></p><p>Limone var ett bra tips, om fler av er har erfarenheter av bra och prisvärda orter kring jul får ni gärna komma med fler förslag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eastby, post: 1306223, member: 116707"] Tack för tipsen! Gällande sena bokningar; tenderar priserna att gå upp när det närmar sig jul eller är det snarare utförsäljning och goda chanser att komma undan än billigare, om man kan tänka sig att flexa lite med ort? Jag brukar ofta kolla paketresor, gissar att de går att få det betydligt mer prisvärt om man kikar på air bnb och egen resa, min upplevelse är dock att det i slutändan brukar bli ungefär samma pris om man nyttjar erbjudanden för paketresor, åtminstone om man vänder sig emot obekväma buss/bilresor (sambon har lite "problem" med detta)? Ser bland annat att det nu finns paket vid mindre kända orter i Frankrike (Superdevolouy) där boende och liftkort 7 dagar går för ca 4000/person vilket låter svåröverträffat. Så frågan är om man vågar vänta Limone var ett bra tips, om fler av er har erfarenheter av bra och prisvärda orter kring jul får ni gärna komma med fler förslag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips julskidåkning!
Tillbaka
Topp