Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips/kritik på ny/befintlig utrustning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1037321" data-attributes="member: 66286"><p>Angående boots. Ytterligare ett alternativ är Driver X. Fördelen med dem är att de har plastinlägg i plösen så att man kan variera hur styva bootsen ska vara. Jag har ett par och är jättenöjd. Med inläggen blir de riktigt styva och jag kan (känns det som iaf) bomba i 100 blås. Utan inläggen är de fortfarande styva men inte mycket mer än styvare freestyle-boots, typ Burton Imperial.</p><p></p><p>Fördelen med Burton-grejer är ju också att man kan smyga in på Stadium och testa nån annan modell för att få en uppfattning om storlek och passform och sen beställa modellen man vill ha på nätet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1037321, member: 66286"] Angående boots. Ytterligare ett alternativ är Driver X. Fördelen med dem är att de har plastinlägg i plösen så att man kan variera hur styva bootsen ska vara. Jag har ett par och är jättenöjd. Med inläggen blir de riktigt styva och jag kan (känns det som iaf) bomba i 100 blås. Utan inläggen är de fortfarande styva men inte mycket mer än styvare freestyle-boots, typ Burton Imperial. Fördelen med Burton-grejer är ju också att man kan smyga in på Stadium och testa nån annan modell för att få en uppfattning om storlek och passform och sen beställa modellen man vill ha på nätet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips/kritik på ny/befintlig utrustning.
Tillbaka
Topp