Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips när man landar i Munchen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 1072823" data-attributes="member: 55515"><p>Precis tagit flyget till München med Lufthansa (Gratis skidfrakt och de bryr sig inte om vad du har i fodralet enligt min erfarenhet, jag hade exakt 21 kg och det gick bra. kom ihåg att boka in skidfrakten bara)</p><p></p><p>Är supersmidigt att ta tåg från München, Jag tog tåget till München Ost och sen bytte jag mot tåget som går till Innsbruck och då passerar du relativt många bra orter. Dock så kostar tåget ca 45 euro så om man är några stycken är ju bil helt klart att föredra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 1072823, member: 55515"] Precis tagit flyget till München med Lufthansa (Gratis skidfrakt och de bryr sig inte om vad du har i fodralet enligt min erfarenhet, jag hade exakt 21 kg och det gick bra. kom ihåg att boka in skidfrakten bara) Är supersmidigt att ta tåg från München, Jag tog tåget till München Ost och sen bytte jag mot tåget som går till Innsbruck och då passerar du relativt många bra orter. Dock så kostar tåget ca 45 euro så om man är några stycken är ju bil helt klart att föredra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips när man landar i Munchen!
Tillbaka
Topp