Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips New York
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KRS" data-source="post: 128877" data-attributes="member: 28571"><p>kom hem igår från new york, och i korsningen brdway och 18 th street finns en affär som heter paragon sports vilket är den största skid affär jag sett. Sen var jag på en riktigt stor Burton affär som jag tror låg på spring street, ligger i soho typ. Men broadway har mycket affär bl a en kedja som heter OMG som säljer skit mycket jeans och har levis jeans til galet billiga priser. blomingdales och macy`s är två riktigt sjysta varuhus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KRS, post: 128877, member: 28571"] kom hem igår från new york, och i korsningen brdway och 18 th street finns en affär som heter paragon sports vilket är den största skid affär jag sett. Sen var jag på en riktigt stor Burton affär som jag tror låg på spring street, ligger i soho typ. Men broadway har mycket affär bl a en kedja som heter OMG som säljer skit mycket jeans och har levis jeans til galet billiga priser. blomingdales och macy`s är två riktigt sjysta varuhus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips New York
Tillbaka
Topp