Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips!! Nya skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alvis" data-source="post: 53692" data-attributes="member: 29941"><p>Mad trix Jojo är väl snarare en juniorvariant av Mad trix Mojo? </p><p>Gissar att du inte har vuxit färdigt, och då kan du ju köpa några lite längre skidor. Jag fick tag i Fischer Airstyle 163 cm för ett par år sen (Stadium), 2500 kr på konstant rea. De är faktiskt riktigt grymma, men lite för korta för mig. Har nu köpt Salomon 1080, 181 cm.</p><p></p><p>Extremrider > Beror ju lite på vad du värderar mest, puder-, pist- eller jibbegenskaper. Mad trix Mojo passar nog om du värderar puder mest, Salomon 1080 eller Mad trix för jibb. Tror att Völkls, Fischers och Atomics skidor har de bästa pistegenskaperna. Min drömskida är kanske Fischer Airstyle NT. Skitsnygg och verkar ha bra egenskaper för allt. Den verkar dock inte helt lätt att få tag på.</p><p></p><p>M v h/ Alvis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alvis, post: 53692, member: 29941"] Mad trix Jojo är väl snarare en juniorvariant av Mad trix Mojo? Gissar att du inte har vuxit färdigt, och då kan du ju köpa några lite längre skidor. Jag fick tag i Fischer Airstyle 163 cm för ett par år sen (Stadium), 2500 kr på konstant rea. De är faktiskt riktigt grymma, men lite för korta för mig. Har nu köpt Salomon 1080, 181 cm. Extremrider > Beror ju lite på vad du värderar mest, puder-, pist- eller jibbegenskaper. Mad trix Mojo passar nog om du värderar puder mest, Salomon 1080 eller Mad trix för jibb. Tror att Völkls, Fischers och Atomics skidor har de bästa pistegenskaperna. Min drömskida är kanske Fischer Airstyle NT. Skitsnygg och verkar ha bra egenskaper för allt. Den verkar dock inte helt lätt att få tag på. M v h/ Alvis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips!! Nya skidor.
Tillbaka
Topp