Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips och råd ang. teleskopstavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 600811" data-attributes="member: 32948"><p>120cm - då får du inte vara längre än... tjaaa.. sådär 1.60-1.70 skulle jag tro. </p><p></p><p>Jag är 185 lång och har 130cm om jag går på topptur. Blir lite jobbigt att gå med för korta stavar tycker jag.</p><p></p><p>Jag hade satsat på ett par som regleras med nån sorts snabbspännen. Stavar som ska skruvas runt för att regleras tar en j*vla tid att fixa... Jag är inte jätteinsatt i teleskopstavar för tillfället så jag har inga bra produkttips tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 600811, member: 32948"] 120cm - då får du inte vara längre än... tjaaa.. sådär 1.60-1.70 skulle jag tro. Jag är 185 lång och har 130cm om jag går på topptur. Blir lite jobbigt att gå med för korta stavar tycker jag. Jag hade satsat på ett par som regleras med nån sorts snabbspännen. Stavar som ska skruvas runt för att regleras tar en j*vla tid att fixa... Jag är inte jätteinsatt i teleskopstavar för tillfället så jag har inga bra produkttips tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips och råd ang. teleskopstavar
Tillbaka
Topp