Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips och råd ang. teleskopstavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 600838" data-attributes="member: 66286"><p>Ja jag är ju resliga 186cm lång så det behövs nog lite utökade längder.</p><p></p><p>Flick-lock kändes plötsligt som enda alternativet att gå på. Däremot verkar det som att "lösa" trugor inte är praxis bland alternativen i svenska webshoppar.</p><p></p><p>Som vanligt med utrustning så gäller det alltså att hitta den bästa kompromissen eftersom det aldrig finns precis exakt det man vill ha <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 600838, member: 66286"] Ja jag är ju resliga 186cm lång så det behövs nog lite utökade längder. Flick-lock kändes plötsligt som enda alternativet att gå på. Däremot verkar det som att "lösa" trugor inte är praxis bland alternativen i svenska webshoppar. Som vanligt med utrustning så gäller det alltså att hitta den bästa kompromissen eftersom det aldrig finns precis exakt det man vill ha :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips och råd ang. teleskopstavar
Tillbaka
Topp