Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GEkroth" data-source="post: 132130" data-attributes="member: 50448"><p>En liten uppdatering av tricktipsen vore som sagt en bra idé. Man har läst dom ganska många gånger nu. Och sen liten dagbok vore en bra idé, för sånna som LemmeL (bra idé LemmeL). </p><p>Och sen någon slags uppdragsgivare av något slag. Kanske att man kan anmäla sitt intresse för att recensera en speciell sak eller resturang eller whatever... Något slags uppdrag som man kan anmäla sig till och sedan bli uttagen av någon slumpgenerator eller av Johan "Freeride.nu Himself" kanske. Och sen för att inte verkar tjatig, men som dom flesta säger. Amatörfilmklipp, man kanske har en eller två kortfilmer som man vill lägga upp på sin sida. Man har ju redan Mitt Fotoalbum (som kanske behöver utökas till 5-6 bilder istället för dagens 4) man kanske skulle ha Mina Filmklipp också. Jag vet att filmklippen kommer ta plats, så en liten investering i lite hdd och bandbredd kanske inte vore en så dum idé.</p><p>Allt detta kommer ju att kosta pengar, så en liten "Donate here"-knapp kanske skulle finnas. </p><p>Om någon generös själ kunde skänka efter den där femtiolappen som blev över när han/hon köpte dom där nya häftiga laggen. </p><p>Som MacriLL säger. En samlingspunkt för bummare. Kanske under Skidorter och sen när man har klickat på den skidort man vill bumma på så finns det en länk som heter "Vi har bummat här!" där alla som har bummat på det stället har skrivit upp sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GEkroth, post: 132130, member: 50448"] En liten uppdatering av tricktipsen vore som sagt en bra idé. Man har läst dom ganska många gånger nu. Och sen liten dagbok vore en bra idé, för sånna som LemmeL (bra idé LemmeL). Och sen någon slags uppdragsgivare av något slag. Kanske att man kan anmäla sitt intresse för att recensera en speciell sak eller resturang eller whatever... Något slags uppdrag som man kan anmäla sig till och sedan bli uttagen av någon slumpgenerator eller av Johan "Freeride.nu Himself" kanske. Och sen för att inte verkar tjatig, men som dom flesta säger. Amatörfilmklipp, man kanske har en eller två kortfilmer som man vill lägga upp på sin sida. Man har ju redan Mitt Fotoalbum (som kanske behöver utökas till 5-6 bilder istället för dagens 4) man kanske skulle ha Mina Filmklipp också. Jag vet att filmklippen kommer ta plats, så en liten investering i lite hdd och bandbredd kanske inte vore en så dum idé. Allt detta kommer ju att kosta pengar, så en liten "Donate here"-knapp kanske skulle finnas. Om någon generös själ kunde skänka efter den där femtiolappen som blev över när han/hon köpte dom där nya häftiga laggen. Som MacriLL säger. En samlingspunkt för bummare. Kanske under Skidorter och sen när man har klickat på den skidort man vill bumma på så finns det en länk som heter "Vi har bummat här!" där alla som har bummat på det stället har skrivit upp sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Tillbaka
Topp