Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 132131" data-attributes="member: 26232"><p>Raderna tycker jag ska klippas ungefär där de klipps idag (runt 80 tecken). Däremot får gärna ytte-pytte-fonten bli större, vilket ju kommer att göra att sid-bredden utnyttjas bättre. </p><p></p><p>Jag tycker man borde kunna lägga in bilder direkt i inlägg, så man enkelt kan visa nåt och folk slipper klicka på länkar. Se hur -taggen i Phorum funkar. Däremot är jag skeptisk till automat-stöd för hoppande och blinkande smiley:s och liknande. </p><p></p><p>Apropå länkar i inlägg tycker jag att det är väldigt irriterande att de bara blir ordet "länk" i texten i ett inlägg. Skriv början av namnet på servern folk länkat till så man har nån aning om vad man hamnar när man klickar på länken. </p><p></p><p>Dela inte upp forumet i fler kategorier som nån föreslog ovan! Det blir bara ännu mer förvirrat än vad det är idag.</p><p></p><p>"Bevaka detta inlägg" borde bytas ut till "Skicka e-post när något nytt skrivs i tråden" och det borde vara default satt till Ja för nya användare (så folk fattar när de fått svar på en fråga de ställt). Givetvis möjligt att kryssa ur innan man postar, samt möjligt att ändra default-inställningen i sin profil. </p><p></p><p>Sen kommer jag inte på mer. De klistrade trådarna som dykt upp på sistone är grymt bra.</p><p></p><p>Edit: Just ja, nån sorts möjlighet att hålla reda på vilka trådar man läst vore också väldigt trevligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 132131, member: 26232"] Raderna tycker jag ska klippas ungefär där de klipps idag (runt 80 tecken). Däremot får gärna ytte-pytte-fonten bli större, vilket ju kommer att göra att sid-bredden utnyttjas bättre. Jag tycker man borde kunna lägga in bilder direkt i inlägg, så man enkelt kan visa nåt och folk slipper klicka på länkar. Se hur [IMG]-taggen i Phorum funkar. Däremot är jag skeptisk till automat-stöd för hoppande och blinkande smiley:s och liknande. Apropå länkar i inlägg tycker jag att det är väldigt irriterande att de bara blir ordet "länk" i texten i ett inlägg. Skriv början av namnet på servern folk länkat till så man har nån aning om vad man hamnar när man klickar på länken. Dela inte upp forumet i fler kategorier som nån föreslog ovan! Det blir bara ännu mer förvirrat än vad det är idag. "Bevaka detta inlägg" borde bytas ut till "Skicka e-post när något nytt skrivs i tråden" och det borde vara default satt till Ja för nya användare (så folk fattar när de fått svar på en fråga de ställt). Givetvis möjligt att kryssa ur innan man postar, samt möjligt att ändra default-inställningen i sin profil. Sen kommer jag inte på mer. De klistrade trådarna som dykt upp på sistone är grymt bra. Edit: Just ja, nån sorts möjlighet att hålla reda på vilka trådar man läst vore också väldigt trevligt.[/IMG] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Tillbaka
Topp