Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 132153" data-attributes="member: 12152"><p>Jag håller med Remoh. Sökfunktionen på forumet är verkligen kass. Mängden information som har samlats där under årens lopp är enorm. Dessutom ser det i mina ögon illa ut att personerna bakom sidan ständigt påpekar för vilsna forumanvändare att de ska använda sökfunktionen istället för att ställa redan behandlade frågor, samtidigt som sökfunktionen är riktigt dålig. Det är inte konstigt att folk inte använder den. Är det någon som har luskat ut hur inläggen sorteras efter en sökning som det är nu? Två-tre år gamla inlägg hamnar mitt emellan några som är bara dagar gamla tex.</p><p></p><p>1. Det borde gå att välja om man ska söka i bara rubriker, i texten eller i både och. </p><p>2. Man borde kunna välja vilket eller vilka forum man ska söka i genom att bocka i rutor.</p><p>3. Sorteringsfunktion som visar inlägg i kronologisk ordning nyast/äldst först och/eller efter vilket forum inlägget kommer från. Givetvis användarstyrt.</p><p>4. Stöd för sorteringsalgoritmer AND, OR, +ord -ord osv vore smidigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 132153, member: 12152"] Jag håller med Remoh. Sökfunktionen på forumet är verkligen kass. Mängden information som har samlats där under årens lopp är enorm. Dessutom ser det i mina ögon illa ut att personerna bakom sidan ständigt påpekar för vilsna forumanvändare att de ska använda sökfunktionen istället för att ställa redan behandlade frågor, samtidigt som sökfunktionen är riktigt dålig. Det är inte konstigt att folk inte använder den. Är det någon som har luskat ut hur inläggen sorteras efter en sökning som det är nu? Två-tre år gamla inlägg hamnar mitt emellan några som är bara dagar gamla tex. 1. Det borde gå att välja om man ska söka i bara rubriker, i texten eller i både och. 2. Man borde kunna välja vilket eller vilka forum man ska söka i genom att bocka i rutor. 3. Sorteringsfunktion som visar inlägg i kronologisk ordning nyast/äldst först och/eller efter vilket forum inlägget kommer från. Givetvis användarstyrt. 4. Stöd för sorteringsalgoritmer AND, OR, +ord -ord osv vore smidigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Tillbaka
Topp