Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jocke_I" data-source="post: 132173" data-attributes="member: 48688"><p>orkade inte läsa igenom allt så det jag säger kanske redan är sagt, men dock:</p><p></p><p>jag tycker det mesta funkar bra, jättebra arbete både av personal användare för att skapa en enorm kunskapsbas, men:</p><p></p><p>1. det går aldeles för långsamt att ladda sidan</p><p></p><p>2. titta på forum.golf.se för att få lite inspiration för att skapa ett mer lättnavigerat och överskådligt forum, kanske går det att byta forummotor till samma som används där, så kanske forumet skulle bli ännu bättre och strukturerat -> fungera mycket bättre som kunskapsbas. (jag skulle ge samma råd tlll svensk golf när det gäller att titta på strukturen på skidorter/köp och sälj/recentioner osv. på den här sidan!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jocke_I, post: 132173, member: 48688"] orkade inte läsa igenom allt så det jag säger kanske redan är sagt, men dock: jag tycker det mesta funkar bra, jättebra arbete både av personal användare för att skapa en enorm kunskapsbas, men: 1. det går aldeles för långsamt att ladda sidan 2. titta på forum.golf.se för att få lite inspiration för att skapa ett mer lättnavigerat och överskådligt forum, kanske går det att byta forummotor till samma som används där, så kanske forumet skulle bli ännu bättre och strukturerat -> fungera mycket bättre som kunskapsbas. (jag skulle ge samma råd tlll svensk golf när det gäller att titta på strukturen på skidorter/köp och sälj/recentioner osv. på den här sidan!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips och synpunkter på Freeride
Tillbaka
Topp