Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Tips om all-round mountainbike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="je84" data-source="post: 152939" data-attributes="member: 54105"><p>Kan förtydliga lite mitt tidigare inlägg. När du har en ganska tajt budgetgräns på <6000 så handlar det om att prioritera. Då tycker jag att framgaffeln är det första man ska spara på. Bara en sån enkel sak som att folk (jag själv väldigt länge) jonnar runt utan spd eller motsv pedaler. De kommer att göra mycket mer nytta än en såsig framgaffel värd under tusingen. Eller att man har kassa däck.</p><p>Har testat såna billiga gafflar och tyckte mest de var ivägen (tunga). Kanske finns det bra, men pröva i alla fall utan och pröva också en riktigt fin gaffel så får du känna skillnaden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="je84, post: 152939, member: 54105"] Kan förtydliga lite mitt tidigare inlägg. När du har en ganska tajt budgetgräns på <6000 så handlar det om att prioritera. Då tycker jag att framgaffeln är det första man ska spara på. Bara en sån enkel sak som att folk (jag själv väldigt länge) jonnar runt utan spd eller motsv pedaler. De kommer att göra mycket mer nytta än en såsig framgaffel värd under tusingen. Eller att man har kassa däck. Har testat såna billiga gafflar och tyckte mest de var ivägen (tunga). Kanske finns det bra, men pröva i alla fall utan och pröva också en riktigt fin gaffel så får du känna skillnaden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Tips om all-round mountainbike?
Tillbaka
Topp