Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips om bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 531026" data-attributes="member: 92637"><p>Jag kan inte allt för mycket om brädor men då jag precis genomgått en "köpa ny bräda" forskning och hört mig för väldigt mycket så kan jag nog tipsa om Ride DH2 D.F.C. Finns för 2500 :- (ordinarie 4200 tror jag) på Stadium men du får nog maila och fråga och be dom skicka på postorder.</p><p></p><p>Många som gillar och fått några priser för året tydligen. Som parantes kan jag väl säga att killen jag snackade med över telefon när jag lade undan en efter vi skulle avsluta sa att han själv hade en och det var den skönaste han åkt på. När jag sedan hämtar ut säger nästa person att denne har en likadan och det är den roligaste dom testat.</p><p></p><p>Jag har ingen större erfarenhet av massa brädor men har provat lite hyrbrädor och har även en billig Ride Agenda och kan säga själv att jag gillar den bäst av alla. Finns i 159 Wide, bara maila kundservice och fråga vilken butik som har på lager och sedan ringa dom och be dom skicka den på postorder <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Bra bräda för pengarna gissar jag..</p><p></p><p><a href="http://www.ridesnowboards.com/dfc/products.asp" target="_blank">http://www.ridesnowboards.com/dfc/products.asp</a></p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 531026, member: 92637"] Jag kan inte allt för mycket om brädor men då jag precis genomgått en "köpa ny bräda" forskning och hört mig för väldigt mycket så kan jag nog tipsa om Ride DH2 D.F.C. Finns för 2500 :- (ordinarie 4200 tror jag) på Stadium men du får nog maila och fråga och be dom skicka på postorder. Många som gillar och fått några priser för året tydligen. Som parantes kan jag väl säga att killen jag snackade med över telefon när jag lade undan en efter vi skulle avsluta sa att han själv hade en och det var den skönaste han åkt på. När jag sedan hämtar ut säger nästa person att denne har en likadan och det är den roligaste dom testat. Jag har ingen större erfarenhet av massa brädor men har provat lite hyrbrädor och har även en billig Ride Agenda och kan säga själv att jag gillar den bäst av alla. Finns i 159 Wide, bara maila kundservice och fråga vilken butik som har på lager och sedan ringa dom och be dom skicka den på postorder :-) Bra bräda för pengarna gissar jag.. [URL]http://www.ridesnowboards.com/dfc/products.asp[/URL] Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips om bräda!
Tillbaka
Topp