Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om du väljer Lion Alpin som arrangör
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 615806" data-attributes="member: 45951"><p>Ja, det borde finnas en mammafigur på bussen. Om mammafiguren utgörs av en yngre kvinna, äldre kvinna, yngre man, äldre man eller en kombination av nyss nämnda alternativ spelar ingen större roll. Men en mammafigur med en resplan är positivt.</p><p></p><p>Ja, det bör finnas en skäggig herre på bussen. Han kör med fördel bussen. Se Torsk på tallin för referens.</p><p></p><p>Ja, bälten bör finnas på bussen.</p><p></p><p>Ja, Nintendo wii bör finnas på bussen.</p><p></p><p>Ja, varje buss borde vara utrustad med GPS. Ja, det borde finnas en ledningscentral och en jourtelefon, varifrån till exempel vägassistans kan samordnas. </p><p></p><p>Ja, Frankrike, Schweiz och Danmark är u-länder. Resor i dessa länder bör därför göras utifrån villkor och förberedelser med just detta i bakhuvudet. </p><p></p><p>Ja, Nödproviant borde definitivt finnas på bussen. Läsk, chips, godis och andra nödvändigheter bör det lagstadgas om. Bullar och hallonsaft är riktigt nice.</p><p></p><p>Ja, jag tolkar ditt inlägg helt utan den nödvändiga ironin och sarkasmen som krävs.</p><p></p><p>Varför? Därför att jag betalar för resan. Därför att vi numera lever på 2000-talet. Varför skulle jag vilja åka i en dragig trådbuss från Estland när alternativ finnes? Varför skulle vi, deras gäster tolerera avvikelser från deras åtagande? Vi vi vi vi kanske ska veva upp liftarna också?</p><p></p><p>Acceptera fel och oförutsedda situationer, självklart. Men utan kompensation, aldrig. Resebolagen och dylika är förbannat snabba på att ta ut avgifter och annat otyg så fort de kan. </p><p></p><p>över och ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 615806, member: 45951"] Ja, det borde finnas en mammafigur på bussen. Om mammafiguren utgörs av en yngre kvinna, äldre kvinna, yngre man, äldre man eller en kombination av nyss nämnda alternativ spelar ingen större roll. Men en mammafigur med en resplan är positivt. Ja, det bör finnas en skäggig herre på bussen. Han kör med fördel bussen. Se Torsk på tallin för referens. Ja, bälten bör finnas på bussen. Ja, Nintendo wii bör finnas på bussen. Ja, varje buss borde vara utrustad med GPS. Ja, det borde finnas en ledningscentral och en jourtelefon, varifrån till exempel vägassistans kan samordnas. Ja, Frankrike, Schweiz och Danmark är u-länder. Resor i dessa länder bör därför göras utifrån villkor och förberedelser med just detta i bakhuvudet. Ja, Nödproviant borde definitivt finnas på bussen. Läsk, chips, godis och andra nödvändigheter bör det lagstadgas om. Bullar och hallonsaft är riktigt nice. Ja, jag tolkar ditt inlägg helt utan den nödvändiga ironin och sarkasmen som krävs. Varför? Därför att jag betalar för resan. Därför att vi numera lever på 2000-talet. Varför skulle jag vilja åka i en dragig trådbuss från Estland när alternativ finnes? Varför skulle vi, deras gäster tolerera avvikelser från deras åtagande? Vi vi vi vi kanske ska veva upp liftarna också? Acceptera fel och oförutsedda situationer, självklart. Men utan kompensation, aldrig. Resebolagen och dylika är förbannat snabba på att ta ut avgifter och annat otyg så fort de kan. över och ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om du väljer Lion Alpin som arrangör
Tillbaka
Topp