Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om säsong i St Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Weissnbier" data-source="post: 798328" data-attributes="member: 104230"><p>Tjena!</p><p>Ska ner med ett par polare och göra en säsong i st anton och hade gärna tatt emot lite tips och annat dylikt från folk som ska/har säsongat där!</p><p></p><p>- Tips på billigt boende och hur man får tag på det?</p><p>- Hur mycket pengar man kan tänkas behöva?</p><p>- behöver man ha något fixat innan man åker?</p><p>- vart handlar man?</p><p>- Vart åker man bäst skidor?</p><p></p><p>Kontakta gärna mig om ni är ett gött gäng som vill hänga lite!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Weissnbier, post: 798328, member: 104230"] Tjena! Ska ner med ett par polare och göra en säsong i st anton och hade gärna tatt emot lite tips och annat dylikt från folk som ska/har säsongat där! - Tips på billigt boende och hur man får tag på det? - Hur mycket pengar man kan tänkas behöva? - behöver man ha något fixat innan man åker? - vart handlar man? - Vart åker man bäst skidor? Kontakta gärna mig om ni är ett gött gäng som vill hänga lite! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om säsong i St Anton!
Tillbaka
Topp