Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om säsong i St Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emanuel86" data-source="post: 798336" data-attributes="member: 113701"><p>-Boende</p><p>Alt fra 15-20euro dagen, jeg betaler 20 000 SEK for hele sesongen. </p><p>Sjekk med turistforeningen om utleie muligheter på; <a href="http://www.stantonamarlberg.com" target="_blank">http://www.stantonamarlberg.com</a>. De sender deg ofte en masse email adresser du kan prøve deg på.</p><p>Et annet tips er å mailbombe alle som leier ut på www.arlberg.com.</p><p>Også er det masse muligheter for å finne leilighet hvis du reiser ned litt tidlig i sesongen. </p><p></p><p>-Budsjett</p><p>Jeg planlegger å bruke rundt 40 000 - 45 000SEK mens jeg er der. Da kjøper jeg minimalt med utstyr mens jeg er der. </p><p></p><p>-Fikse noe før man drar? </p><p>Det trenger du egentlig ikke. Så lenge du har med utstyr, penger og deg selv! </p><p>Offpist forsikring kjøper man nede på plassen der. </p><p></p><p>-Handling</p><p>St.Anton, supermarkets, billigt etc! </p><p></p><p>-Skikjøring</p><p>Valluga, Stuben og Sonnenkopf blir det steder som er verdt å sjekke ut! Ellers ligger ikke Ischgl så veldig langt unna hvis du klarer å gå lei St.Anton. </p><p></p><p>-Jobb</p><p>Kommer litt ann på hva du skal ha. Ikke spesielt vanskelig å få tak i jobb hvis du reiser ned tidlig. Endel av de store turoperatørene utlyser stillinger i disse tider. </p><p></p><p>Ellers.. Søk.. Søk og Søk mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emanuel86, post: 798336, member: 113701"] -Boende Alt fra 15-20euro dagen, jeg betaler 20 000 SEK for hele sesongen. Sjekk med turistforeningen om utleie muligheter på; [URL]http://www.stantonamarlberg.com[/URL]. De sender deg ofte en masse email adresser du kan prøve deg på. Et annet tips er å mailbombe alle som leier ut på www.arlberg.com. Også er det masse muligheter for å finne leilighet hvis du reiser ned litt tidlig i sesongen. -Budsjett Jeg planlegger å bruke rundt 40 000 - 45 000SEK mens jeg er der. Da kjøper jeg minimalt med utstyr mens jeg er der. -Fikse noe før man drar? Det trenger du egentlig ikke. Så lenge du har med utstyr, penger og deg selv! Offpist forsikring kjøper man nede på plassen der. -Handling St.Anton, supermarkets, billigt etc! -Skikjøring Valluga, Stuben og Sonnenkopf blir det steder som er verdt å sjekke ut! Ellers ligger ikke Ischgl så veldig langt unna hvis du klarer å gå lei St.Anton. -Jobb Kommer litt ann på hva du skal ha. Ikke spesielt vanskelig å få tak i jobb hvis du reiser ned tidlig. Endel av de store turoperatørene utlyser stillinger i disse tider. Ellers.. Søk.. Søk og Søk mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips om säsong i St Anton!
Tillbaka
Topp