Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips om sin första resa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 213475" data-attributes="member: 52127"><p>tack så mycket. låter som att du vet vad du snackar om. jag måste dock klargöra saken med att få hjälp av befolkning osv. jag menade inte just det att jag vill att folk ska fjäska för mig utan bara att känna det som en trygghet eftersom man nu inte har sina föräldrar till hands. men tack så mycket verkligen schysst. ska ta och ringa min polare så blir dte till att dra ner till resebyrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 213475, member: 52127"] tack så mycket. låter som att du vet vad du snackar om. jag måste dock klargöra saken med att få hjälp av befolkning osv. jag menade inte just det att jag vill att folk ska fjäska för mig utan bara att känna det som en trygghet eftersom man nu inte har sina föräldrar till hands. men tack så mycket verkligen schysst. ska ta och ringa min polare så blir dte till att dra ner till resebyrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips om sin första resa.
Tillbaka
Topp