Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Tips om skidlärare Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1144443" data-attributes="member: 161297"><p>Mycket klokt beslut! Låter som att det är grundtekniken du behöver få rätsida på. Fördelen med det är att det krävs ingen guru för det utan vilken seriös skidskola som helst fungerar. Första lektionen jag tog som "erfaren" började med att jag fick visa hur jag åkte, fick ett "ok, you ski well" och sedan började vi med grundläggande carving-övningar. Jo tjena för "ski well" tänkte jag. Men det gick ganska fort att få rätsida på tekniken och jag ångrar att jag inte gjorde det långt tidigare. Efter bara någon eller några enstaka lektioner kommer ni att orka åka både intensivare, färre stopp per åk och fler åk per timma, och längre, fler timmar per dag. Och eftermiddagens puckelpister kommer ni snart att se fram emot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1144443, member: 161297"] Mycket klokt beslut! Låter som att det är grundtekniken du behöver få rätsida på. Fördelen med det är att det krävs ingen guru för det utan vilken seriös skidskola som helst fungerar. Första lektionen jag tog som "erfaren" började med att jag fick visa hur jag åkte, fick ett "ok, you ski well" och sedan började vi med grundläggande carving-övningar. Jo tjena för "ski well" tänkte jag. Men det gick ganska fort att få rätsida på tekniken och jag ångrar att jag inte gjorde det långt tidigare. Efter bara någon eller några enstaka lektioner kommer ni att orka åka både intensivare, färre stopp per åk och fler åk per timma, och längre, fler timmar per dag. Och eftermiddagens puckelpister kommer ni snart att se fram emot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Tips om skidlärare Åre
Tillbaka
Topp