Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips om vald'isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Palledaman" data-source="post: 973859" data-attributes="member: 93135"><p>Bo mitt i Val, inte i La Daille eller Fornet, är långt om man ska ta sig in till stan för party. Visst, går ju bussar fram till 10 men efter det är det kört. Går bra bussar från Geneve till Val. Kolla www.altibus.com. Nä, är samma pris på plats som att boka på internet. (Kanske någon euro dyrare men inte mycket).</p><p></p><p>Jag löste mitt jobb hemifrån men majoriteten av alla personen fixar jobb där nere.</p><p></p><p>Grymt val iaf, ni kommer få en helt sjuk säsong :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Palledaman, post: 973859, member: 93135"] Bo mitt i Val, inte i La Daille eller Fornet, är långt om man ska ta sig in till stan för party. Visst, går ju bussar fram till 10 men efter det är det kört. Går bra bussar från Geneve till Val. Kolla www.altibus.com. Nä, är samma pris på plats som att boka på internet. (Kanske någon euro dyrare men inte mycket). Jag löste mitt jobb hemifrån men majoriteten av alla personen fixar jobb där nere. Grymt val iaf, ni kommer få en helt sjuk säsong :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips om vald'isere
Tillbaka
Topp