Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på all mountain skidor till dam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maasp" data-source="post: 1320498" data-attributes="member: 193553"><p>Kan slå ett slag för Sheeva. Jag kör Sheeva 10. Jag testade dem första gången för 5 år sedan och kunde inte sluta tänka på dem så till sist var jag tvungen att köpa dem. Har åkt med dem två säsonger nu och de är super! Utvecklad av kvinnor för kvinnor. Den blev så bra så de skapade en herrvariant också: Rustler.</p><p></p><p>Sheeva går bra i allt. Åker igenom vilket skit som helst utan problem men går också bra i puder. Ska jag säga något som är minus så är det att de är lite tunga uppför. Har shiftbindningar och undviker att gå mer än ca 700 hm uppåt. Men om man bara åker cuoloirs eller kör freetouring/liftassisterad freeride så är de kalas =) </p><p></p><p>Sheeva 9 är ju också lite mer all mountain i jämförelse med 10 som är lite mer freeride, så om du åker mer i pist kanske 9 är bättre. </p><p></p><p>Hoppas du hittar något du gillar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maasp, post: 1320498, member: 193553"] Kan slå ett slag för Sheeva. Jag kör Sheeva 10. Jag testade dem första gången för 5 år sedan och kunde inte sluta tänka på dem så till sist var jag tvungen att köpa dem. Har åkt med dem två säsonger nu och de är super! Utvecklad av kvinnor för kvinnor. Den blev så bra så de skapade en herrvariant också: Rustler. Sheeva går bra i allt. Åker igenom vilket skit som helst utan problem men går också bra i puder. Ska jag säga något som är minus så är det att de är lite tunga uppför. Har shiftbindningar och undviker att gå mer än ca 700 hm uppåt. Men om man bara åker cuoloirs eller kör freetouring/liftassisterad freeride så är de kalas =) Sheeva 9 är ju också lite mer all mountain i jämförelse med 10 som är lite mer freeride, så om du åker mer i pist kanske 9 är bättre. Hoppas du hittar något du gillar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på all mountain skidor till dam
Tillbaka
Topp