Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på All mountain-skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanNilssoon" data-source="post: 1025454" data-attributes="member: 85722"><p>Tjabba. Har lite problem med att hitta ett par nya skidor inför säsongen och skulle vilja ha lite tips.</p><p></p><p>Är 175 cm lång och söker en skida med rocker, 95-105 midja och helst inte längre skida än mig själv.</p><p></p><p>Dom jag hittat än så länge är:</p><p></p><p>K2 Shreditor 102 - Lite orolig över att den bara finns i 169 eller 179. Typ antingen för kort eller för lång?</p><p></p><p>4FRONT DEVASTATOR - Nice skida men kanske lite för bred i midjan</p><p></p><p></p><p>Är en rätt medel skidåkare och åker helst skogsåkning men när det är dåligt i skogen glider jag några åk i parken istället.</p><p></p><p>Hjälp mig lite plz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanNilssoon, post: 1025454, member: 85722"] Tjabba. Har lite problem med att hitta ett par nya skidor inför säsongen och skulle vilja ha lite tips. Är 175 cm lång och söker en skida med rocker, 95-105 midja och helst inte längre skida än mig själv. Dom jag hittat än så länge är: K2 Shreditor 102 - Lite orolig över att den bara finns i 169 eller 179. Typ antingen för kort eller för lång? 4FRONT DEVASTATOR - Nice skida men kanske lite för bred i midjan Är en rätt medel skidåkare och åker helst skogsåkning men när det är dåligt i skogen glider jag några åk i parken istället. Hjälp mig lite plz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på All mountain-skidor
Tillbaka
Topp