Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på All mountain-skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanNilssoon" data-source="post: 1025471" data-attributes="member: 85722"><p>Bra förslag på skidor, det är sådana modeller jag letar efter.</p><p></p><p>Pist är faktiskt inte så viktigt så det kanske mer är en puder/park skida jag letar efter.</p><p></p><p>Väger 72 Kg. Tror du att en lite längre skida än 175 passar sig bra för mig även fast jag inte är en avancerad åkare? (med tanke på att jag mest vill köra puder och park?)</p><p></p><p>Tack för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanNilssoon, post: 1025471, member: 85722"] Bra förslag på skidor, det är sådana modeller jag letar efter. Pist är faktiskt inte så viktigt så det kanske mer är en puder/park skida jag letar efter. Väger 72 Kg. Tror du att en lite längre skida än 175 passar sig bra för mig även fast jag inte är en avancerad åkare? (med tanke på att jag mest vill köra puder och park?) Tack för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på All mountain-skidor
Tillbaka
Topp