Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på att förlänga powder leashes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjarkang" data-source="post: 1033555" data-attributes="member: 114950"><p>Mina är som sagt 1.80 och det har räckt utmärkt. Har tappat skidorna efter dump med riktig champagne powder på 1,5 meter och aldrig varit i närheten av att ha problem med att hitta dem efteråt... Känns ju lite halvudda om de säljer pudersnören med ett så bestämt användningsområde som sedan skulle visa sig vara för korta... Å andra sidan, svårt att komma på ngt som vore mer irriterande än att tappa en skida mitt i ett puderhav!</p><p></p><p>Blir Utah i år igen för min del och kommer lita blint på mina, utan att förlänga. Kom dock att tänka på en sak; brukade inte kidsen ha riktigt feta, långa, neonfärgade skosnören i sina dojjor för några år sedan? Borde vara en smal sak att knyta ihop sådana med dina pudersnören. Vet inte om du har ngt 'fodral' att stoppa dem i som de då inte skulle få plats i, men jag kör bara mina instoppade under snölåset vid stövelskaften, så det borde funka ändå...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjarkang, post: 1033555, member: 114950"] Mina är som sagt 1.80 och det har räckt utmärkt. Har tappat skidorna efter dump med riktig champagne powder på 1,5 meter och aldrig varit i närheten av att ha problem med att hitta dem efteråt... Känns ju lite halvudda om de säljer pudersnören med ett så bestämt användningsområde som sedan skulle visa sig vara för korta... Å andra sidan, svårt att komma på ngt som vore mer irriterande än att tappa en skida mitt i ett puderhav! Blir Utah i år igen för min del och kommer lita blint på mina, utan att förlänga. Kom dock att tänka på en sak; brukade inte kidsen ha riktigt feta, långa, neonfärgade skosnören i sina dojjor för några år sedan? Borde vara en smal sak att knyta ihop sådana med dina pudersnören. Vet inte om du har ngt 'fodral' att stoppa dem i som de då inte skulle få plats i, men jag kör bara mina instoppade under snölåset vid stövelskaften, så det borde funka ändå... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på att förlänga powder leashes
Tillbaka
Topp