Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Tips på bästa hjälmmonteringen för GoPro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hasseman84" data-source="post: 1140196" data-attributes="member: 164310"><p>Jag väcker tråden till liv igen då jag har samma fråga. Jag har provat att ha den på bröstkorgen. Men aldrig på hjälmen (teletubbie).</p><p>Skall snart iväg till Branäs så jag vill gärna ha lite mer "kött på benen". och jag har ett fäste på hjälmen (teletubbie). </p><p>Kanske vinkla ner kameran lite grann så skidorna syns lite.</p><p>Att det ser dumt, roligt eller korkat ut är väl något man får ta. Det är ju endå videon som är slutresultatet... Eller?</p><p>Vad har ni för åsikter. Ni som har provat att köra kameran på bröstkorgen och hjälmen/huvudet, vad anser ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasseman84, post: 1140196, member: 164310"] Jag väcker tråden till liv igen då jag har samma fråga. Jag har provat att ha den på bröstkorgen. Men aldrig på hjälmen (teletubbie). Skall snart iväg till Branäs så jag vill gärna ha lite mer "kött på benen". och jag har ett fäste på hjälmen (teletubbie). Kanske vinkla ner kameran lite grann så skidorna syns lite. Att det ser dumt, roligt eller korkat ut är väl något man får ta. Det är ju endå videon som är slutresultatet... Eller? Vad har ni för åsikter. Ni som har provat att köra kameran på bröstkorgen och hjälmen/huvudet, vad anser ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Tips på bästa hjälmmonteringen för GoPro?
Tillbaka
Topp