Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på beggade teleprylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="St_Anton" data-source="post: 619153" data-attributes="member: 45615"><p>Tjenare alla telemarksintresserade.</p><p></p><p>jag testade telemark de 2 sista dagarna jag var nere i val thorans v7 och är fast.</p><p>Jag är en aggresiv åkare på ynka 68 kilo och jag letar efter pjäxor i storleken 25.5/26 för att sätta i gång o köra lite de dagar offpisten inte är epic</p><p></p><p>jag tänkte köpa ett par bra beggade bindningar till ett par gamla lagg jag har liggandes hemma men vet inte alls vad jag bör tänka på vad gäller bindningar och märken.</p><p></p><p>någon som vill ge mig lite tipps på vad man ska passa sig för när man köper beggade telemarksprylar överlag?</p><p>har förstått att på vissa kan man ställa plattan bak för klättring med hudar, inget krav men det hade ju varit najs o köpa bra bindningar direkt.</p><p></p><p>Tacksam för svar med mycket delajer angående vad som är bra respektive dåligt med olika bindningar.</p><p></p><p>Tack på förhand // Anton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="St_Anton, post: 619153, member: 45615"] Tjenare alla telemarksintresserade. jag testade telemark de 2 sista dagarna jag var nere i val thorans v7 och är fast. Jag är en aggresiv åkare på ynka 68 kilo och jag letar efter pjäxor i storleken 25.5/26 för att sätta i gång o köra lite de dagar offpisten inte är epic jag tänkte köpa ett par bra beggade bindningar till ett par gamla lagg jag har liggandes hemma men vet inte alls vad jag bör tänka på vad gäller bindningar och märken. någon som vill ge mig lite tipps på vad man ska passa sig för när man köper beggade telemarksprylar överlag? har förstått att på vissa kan man ställa plattan bak för klättring med hudar, inget krav men det hade ju varit najs o köpa bra bindningar direkt. Tacksam för svar med mycket delajer angående vad som är bra respektive dåligt med olika bindningar. Tack på förhand // Anton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på beggade teleprylar
Tillbaka
Topp