Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på boende Golden/ Kicking Horse
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmmaPau" data-source="post: 1119077" data-attributes="member: 165784"><p>I Kanada lär det bli typ 2-3 mån, dock så lutar det mer åt Nelson istället för kicking nu, då jag inte kommer ha bil så verkar kicking bli lite problematiskt. Whitewater verkar nästan bättre dessutom!! Har som du märker inte bestämt mig men kommer troligtvis va 1-2mån revy och lika länge i Nelson. Om några har nån spektakulär plan så kanske jag ändrar mig liksom. Kommer vilja bo på olika ställen då det känns mycket roligare att verkligen känna av olika orter. Mer spännande och helt annan känsla! Och jag kommer trötta på att bo på samma ställe för länge. </p><p>Tror du att ni kommer bo på samma ställe elr inte?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmmaPau, post: 1119077, member: 165784"] I Kanada lär det bli typ 2-3 mån, dock så lutar det mer åt Nelson istället för kicking nu, då jag inte kommer ha bil så verkar kicking bli lite problematiskt. Whitewater verkar nästan bättre dessutom!! Har som du märker inte bestämt mig men kommer troligtvis va 1-2mån revy och lika länge i Nelson. Om några har nån spektakulär plan så kanske jag ändrar mig liksom. Kommer vilja bo på olika ställen då det känns mycket roligare att verkligen känna av olika orter. Mer spännande och helt annan känsla! Och jag kommer trötta på att bo på samma ställe för länge. Tror du att ni kommer bo på samma ställe elr inte? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på boende Golden/ Kicking Horse
Tillbaka
Topp