Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på boende i Åre med tillgång till tvättmaskin?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1227246" data-attributes="member: 145112"><p>Björnen är numer ganska stort, det innefattar både Sadeln och Copperhill vilket gör att man måste kolla lite vart man hittar boendet om man tänker ta sig runt med cykel. </p><p>Hamnar man i övre delen utav Copperhill, så är det istortsätt en mil ganske brant uppförsbacke om dit, många kör den som träning vilket den är lämpad som, men att vara tvungen att cykla den varje dag bara för att är inte lika kul. </p><p>Så sikta på att försöka hitta ett boende i anslutning till Skistars gästcentrum, är mitt tips.</p><p>Det går som sagt att cykla till och från björnen, men det är ca 6 km, och mer än hälften är uppför, rätt brant dessutom. Men ingenting är omöjligt </p><p></p><p>Skistar är inte alls dumma, visst, står inte bakom allt de gör, men de är som alla andra stora bolag, bra på vissa saker, och dåliga på andra. Men generellt så är de bra, så kolla med dem, de som jobbar på gästservice är rutinerade och som alla andra servicemänniskor så får man bra service om man är bra mot dem. Så slå en signal och förklara eran situation, så skulle jag tro att de löser allt så ni blir mer än nöjda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1227246, member: 145112"] Björnen är numer ganska stort, det innefattar både Sadeln och Copperhill vilket gör att man måste kolla lite vart man hittar boendet om man tänker ta sig runt med cykel. Hamnar man i övre delen utav Copperhill, så är det istortsätt en mil ganske brant uppförsbacke om dit, många kör den som träning vilket den är lämpad som, men att vara tvungen att cykla den varje dag bara för att är inte lika kul. Så sikta på att försöka hitta ett boende i anslutning till Skistars gästcentrum, är mitt tips. Det går som sagt att cykla till och från björnen, men det är ca 6 km, och mer än hälften är uppför, rätt brant dessutom. Men ingenting är omöjligt Skistar är inte alls dumma, visst, står inte bakom allt de gör, men de är som alla andra stora bolag, bra på vissa saker, och dåliga på andra. Men generellt så är de bra, så kolla med dem, de som jobbar på gästservice är rutinerade och som alla andra servicemänniskor så får man bra service om man är bra mot dem. Så slå en signal och förklara eran situation, så skulle jag tro att de löser allt så ni blir mer än nöjda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på boende i Åre med tillgång till tvättmaskin?
Tillbaka
Topp