Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på boende i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 516265" data-attributes="member: 53337"><p>har ni bil, och är pepp på kläppen så tycker jag verkligen ni ska kolla lima stugby! överlägset skönaste boendet om du ska bo i sälen! Dick heter snubben som har hand om det, och de kostar 100:- per person och natt</p><p></p><p>www.limastugby.se eller .com</p><p></p><p>ligger väl 10-15 min bort med bil, men de är det jag har att bidra med</p><p></p><p>skistar kräver minst två som är över 20 om ni ska hyra av dom. Men de kanske ni är, så då är de ju lugnt!</p><p></p><p>hoppas ni får en galen helg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 516265, member: 53337"] har ni bil, och är pepp på kläppen så tycker jag verkligen ni ska kolla lima stugby! överlägset skönaste boendet om du ska bo i sälen! Dick heter snubben som har hand om det, och de kostar 100:- per person och natt www.limastugby.se eller .com ligger väl 10-15 min bort med bil, men de är det jag har att bidra med skistar kräver minst två som är över 20 om ni ska hyra av dom. Men de kanske ni är, så då är de ju lugnt! hoppas ni får en galen helg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på boende i Sälen?
Tillbaka
Topp