Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips på boende i st.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Posselosse" data-source="post: 191438" data-attributes="member: 65443"><p>Hallå i rutan,</p><p></p><p>vi är tre killar som letar efter ett bra boende i st.Anton. Vi är villiga att betala max 6000 kr/mån per person och vill att boendet ska vara relativt centralt. Är det någon här som kan rekommendera ett bra ställe med dessa kriterier? Vi planerar att stanna i mellan två och tre månader från mitten av januari 07.</p><p></p><p>Vi har fått namnet "Bruno Hefele", men kan inte finna honom via google. Någon som har koll på vad han har att erbjuda?</p><p></p><p>Tack för all hjälp vi kan få!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Posselosse, post: 191438, member: 65443"] Hallå i rutan, vi är tre killar som letar efter ett bra boende i st.Anton. Vi är villiga att betala max 6000 kr/mån per person och vill att boendet ska vara relativt centralt. Är det någon här som kan rekommendera ett bra ställe med dessa kriterier? Vi planerar att stanna i mellan två och tre månader från mitten av januari 07. Vi har fått namnet "Bruno Hefele", men kan inte finna honom via google. Någon som har koll på vad han har att erbjuda? Tack för all hjälp vi kan få! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips på boende i st.Anton
Tillbaka
Topp