Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på bra åkning i Norden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 9041" data-attributes="member: 15062"><p>Varför söka när det bara finns ett givet val såsom Kittelfjäll i Västerbotten. Allt som du söker finns där. Det enda problemet kan kanske vara kidsens ställen. Det finns ju Backar som nationella som håller sig någorlunda pistad ibland. lätt men långtråkig för den erfarne som jag antar att du är.</p><p>Lutningen är inga problem att finna om du känner dig redo för en lättare bestigning uppför sadeln där även puder är en regelbunden syn. Det där med att liften är dålig är dock ett minus men vadå, det är västerbotten vi snackar så det är inget att oroa sig över.I sydväst finner man orörd lössnö med en fantastic vy över borka branten. Jag lovar dig mycket nöje. Hejs M.V.H Slalomon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 9041, member: 15062"] Varför söka när det bara finns ett givet val såsom Kittelfjäll i Västerbotten. Allt som du söker finns där. Det enda problemet kan kanske vara kidsens ställen. Det finns ju Backar som nationella som håller sig någorlunda pistad ibland. lätt men långtråkig för den erfarne som jag antar att du är. Lutningen är inga problem att finna om du känner dig redo för en lättare bestigning uppför sadeln där även puder är en regelbunden syn. Det där med att liften är dålig är dock ett minus men vadå, det är västerbotten vi snackar så det är inget att oroa sig över.I sydväst finner man orörd lössnö med en fantastic vy över borka branten. Jag lovar dig mycket nöje. Hejs M.V.H Slalomon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på bra åkning i Norden!
Tillbaka
Topp