Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på bra pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 916874" data-attributes="member: 58560"><p>Allas åsikt är att ska man köpa pjäxor så går man till en BRA butik.</p><p></p><p>Vart kommer du åka skidor? Om du tex ska till Åre en vecka och åka kan du ju köpa på plats.</p><p></p><p>Går du till en bra bootfitter så mäter dom och kollar bredd och längd samt hur foten ser ut. Om du har hög hålfot och massa skit... </p><p></p><p>Det vi har fått som kan hjälpa oss att hitta en bra pjäxa till dig är...</p><p>"mina fötter är ganska breda och jag tror att jag ska ha storlek 27-27.5."</p><p></p><p>Hur stora är dina fötter egentligen? 26.5cm men tycker ett par pjäxor i rätt storlek är för trånga? Och hur brett är ganska brett?</p><p></p><p>Som sagt... Dissar du allas rekommendationer om att prova och gå till någon vettig så måste du ju ändå förstå att du måste ge oss specifik information och inte någon chansning! Om inte så är det större chans att du får en bättre pjäxa om du köper på Intersport i Sundsvall eller annan lokal butik.</p><p></p><p></p><p>lilla vännen , du är 11 och kan garanterat inte hjälpa honom. Du kan ju inte ens läsa reglerna om att man måste vara 13 för att få vara medlem här :/:/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 916874, member: 58560"] Allas åsikt är att ska man köpa pjäxor så går man till en BRA butik. Vart kommer du åka skidor? Om du tex ska till Åre en vecka och åka kan du ju köpa på plats. Går du till en bra bootfitter så mäter dom och kollar bredd och längd samt hur foten ser ut. Om du har hög hålfot och massa skit... Det vi har fått som kan hjälpa oss att hitta en bra pjäxa till dig är... "mina fötter är ganska breda och jag tror att jag ska ha storlek 27-27.5." Hur stora är dina fötter egentligen? 26.5cm men tycker ett par pjäxor i rätt storlek är för trånga? Och hur brett är ganska brett? Som sagt... Dissar du allas rekommendationer om att prova och gå till någon vettig så måste du ju ändå förstå att du måste ge oss specifik information och inte någon chansning! Om inte så är det större chans att du får en bättre pjäxa om du köper på Intersport i Sundsvall eller annan lokal butik. lilla vännen , du är 11 och kan garanterat inte hjälpa honom. Du kan ju inte ens läsa reglerna om att man måste vara 13 för att få vara medlem här :/:/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på bra pjäxa?
Tillbaka
Topp