Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på bra pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 916884" data-attributes="member: 58560"><p>Vill du ha hjälp? Isf starta med att vara trevlig tillbaka och svara på några av frågorna i tråden ... </p><p>Det kommer liksom inte hjälpa mycket om jag säger att Full Tilt Seth är den fetaste offpist pjäxan eftersom du väger för lite för dessa pjäxor.</p><p></p><p>Men om du då sen ska kolla själv om det finns och passar din fot kan du väl för i helvete göra det med en gång?!</p><p></p><p>Alla märken har ju pjäxor som inriktar sig åt olika discipliner...</p><p></p><p></p><p>Förövrigt tycker jag detta är smått roligt...</p><p>I tråden skriver du, "60% pist och 40% offpist (ibland lite park)"</p><p>Medans i din profil står det "Åker bara offpist,puder och park" ;D</p><p></p><p></p><p>Kollade lite av dina gamla inlägg, hur långa Rossignol B3 köpte du? Lyssnade du då på inläggen som postades då och hur kändes skidorna såhär i efterhand?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 916884, member: 58560"] Vill du ha hjälp? Isf starta med att vara trevlig tillbaka och svara på några av frågorna i tråden ... Det kommer liksom inte hjälpa mycket om jag säger att Full Tilt Seth är den fetaste offpist pjäxan eftersom du väger för lite för dessa pjäxor. Men om du då sen ska kolla själv om det finns och passar din fot kan du väl för i helvete göra det med en gång?! Alla märken har ju pjäxor som inriktar sig åt olika discipliner... Förövrigt tycker jag detta är smått roligt... I tråden skriver du, "60% pist och 40% offpist (ibland lite park)" Medans i din profil står det "Åker bara offpist,puder och park" ;D Kollade lite av dina gamla inlägg, hur långa Rossignol B3 köpte du? Lyssnade du då på inläggen som postades då och hur kändes skidorna såhär i efterhand? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på bra pjäxa?
Tillbaka
Topp