Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på bra skidmusik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jontee" data-source="post: 46936" data-attributes="member: 15186"><p>Jag har faktisk gjort en, så jag kan ju visa upp min spellista.</p><p></p><p>1. rage against the machine - know your enemy</p><p>2. red hot chili peppers - give it away</p><p>3. radiohead - electioneering</p><p>4. office of strategic influence - head</p><p>5. liquido - narcotic</p><p>6. bob hund - istället för musik, förvirring</p><p>7. kent - revolt III</p><p>8. liquid tension experiment - acid rain</p><p>9. pain of salvation - used</p><p>10. dream theater - strange deja vu</p><p>11. audioslave - cochice</p><p>12. blur - song2</p><p>13. u2 - sunday bloody sunday</p><p>14. the (international) noise conspiracy - the reproduction of death</p><p>15. refused - new noise</p><p>16. blindside - king of the closet</p><p>17. king´s X - dogman</p><p>18.soundgarden - superunknown</p><p>19.freak kitchen - propaganda pie</p><p>20.text - requim for ernst hugo</p><p></p><p>ja lovar ifall du kollar upp detta så blir du inte besviken, men det saknas dock en del från denna spellista. Jag hade nämligen inte alla skivor tillgängliga vid det tillfället. </p><p></p><p>vad lyssnar du på i vanliga fall?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jontee, post: 46936, member: 15186"] Jag har faktisk gjort en, så jag kan ju visa upp min spellista. 1. rage against the machine - know your enemy 2. red hot chili peppers - give it away 3. radiohead - electioneering 4. office of strategic influence - head 5. liquido - narcotic 6. bob hund - istället för musik, förvirring 7. kent - revolt III 8. liquid tension experiment - acid rain 9. pain of salvation - used 10. dream theater - strange deja vu 11. audioslave - cochice 12. blur - song2 13. u2 - sunday bloody sunday 14. the (international) noise conspiracy - the reproduction of death 15. refused - new noise 16. blindside - king of the closet 17. king´s X - dogman 18.soundgarden - superunknown 19.freak kitchen - propaganda pie 20.text - requim for ernst hugo ja lovar ifall du kollar upp detta så blir du inte besviken, men det saknas dock en del från denna spellista. Jag hade nämligen inte alla skivor tillgängliga vid det tillfället. vad lyssnar du på i vanliga fall? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på bra skidmusik?
Tillbaka
Topp