Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på bra ställe, Österrike eller Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VictorWickel" data-source="post: 1098189" data-attributes="member: 163663"><p>Iom att ni är 3 familjer så chansar jag nu bara på att barnen är i olika åldrar och åker på olika nivåer. Saalbach i Österrike är bra för olika nivåer. Då det är stort med 4 system som sitter ihop (Saalbach, Hinterglemm, fiberbrunn och leogang) så är det inte svårt att hitta en plats som passar ens egna nivå och önskemål. Inte jätte höga toppar så skulle något barn vilja dra hem på dagen är det oftast inte långt hem plus att det är familjärt och rofullt och inte en massa 18 åringar som åker på sin första afterski resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VictorWickel, post: 1098189, member: 163663"] Iom att ni är 3 familjer så chansar jag nu bara på att barnen är i olika åldrar och åker på olika nivåer. Saalbach i Österrike är bra för olika nivåer. Då det är stort med 4 system som sitter ihop (Saalbach, Hinterglemm, fiberbrunn och leogang) så är det inte svårt att hitta en plats som passar ens egna nivå och önskemål. Inte jätte höga toppar så skulle något barn vilja dra hem på dagen är det oftast inte långt hem plus att det är familjärt och rofullt och inte en massa 18 åringar som åker på sin första afterski resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på bra ställe, Österrike eller Italien
Tillbaka
Topp