Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
tips på bräda till en parkbaever
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ridium" data-source="post: 152604" data-attributes="member: 60898"><p>ok då var det dags att skaffa nytt!</p><p></p><p>behöver lite råd på brädor dårå så dela med er av er expertis</p><p></p><p>fakta:</p><p>längd: 1,78</p><p>skor: 9,5 (42,5)</p><p>vikt: 70</p><p>kön: kvar</p><p></p><p>Favoritplats i backen: Park. Vill ha nåt som är skönt att hoppa stort med men vill även ha nåt som är skönt att jibba med. Men måste jag välja så tar jag den som är skönast att hoppa med. Villl gärna att den går bra att åka pist i också när man måste ;P</p><p></p><p>jag är väl medelbra just nu, har börjat hoppa i stora hopp först i år men jag kommer nog bli bättre ganska snart så jag vill ha något riktigt bra. Pris spelar ingen roll kostar den mycket så kan jag ju alltid vänta till nästa år och köpa den som fjolårets modell.</p><p></p><p>Burton har jag ganska bra koll på så tipsa gärna om andra märken t.ex Gnu eller Forum.</p><p></p><p>Thanks you wery match!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ridium, post: 152604, member: 60898"] ok då var det dags att skaffa nytt! behöver lite råd på brädor dårå så dela med er av er expertis fakta: längd: 1,78 skor: 9,5 (42,5) vikt: 70 kön: kvar Favoritplats i backen: Park. Vill ha nåt som är skönt att hoppa stort med men vill även ha nåt som är skönt att jibba med. Men måste jag välja så tar jag den som är skönast att hoppa med. Villl gärna att den går bra att åka pist i också när man måste ;P jag är väl medelbra just nu, har börjat hoppa i stora hopp först i år men jag kommer nog bli bättre ganska snart så jag vill ha något riktigt bra. Pris spelar ingen roll kostar den mycket så kan jag ju alltid vänta till nästa år och köpa den som fjolårets modell. Burton har jag ganska bra koll på så tipsa gärna om andra märken t.ex Gnu eller Forum. Thanks you wery match! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
tips på bräda till en parkbaever
Tillbaka
Topp