Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda till old timer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joalv" data-source="post: 998948" data-attributes="member: 139928"><p>Tack för alla tipsen.</p><p></p><p>Har kollat in dom och jag gillade vad jag läste om Lib Tech Jamie Lynn och även classic varianten. De verkar bra på grepp och piståkning. Är dom så bra som dom verkar? Och 160 längden fanns på rean. Hade jag bott i Göteborg hade jag kollat in den begagnade.</p><p></p><p>Custom och Custom x verkar passa också. Men dom är dyra. Läste någon stans att Custom x krävde en del av åkaren. Stämmer det?</p><p></p><p>Har funderat på om det funkar att hyra. Hur ser uthyrningskarknaden ut i Sverige och då kanske särskilt i Sälen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joalv, post: 998948, member: 139928"] Tack för alla tipsen. Har kollat in dom och jag gillade vad jag läste om Lib Tech Jamie Lynn och även classic varianten. De verkar bra på grepp och piståkning. Är dom så bra som dom verkar? Och 160 längden fanns på rean. Hade jag bott i Göteborg hade jag kollat in den begagnade. Custom och Custom x verkar passa också. Men dom är dyra. Läste någon stans att Custom x krävde en del av åkaren. Stämmer det? Har funderat på om det funkar att hyra. Hur ser uthyrningskarknaden ut i Sverige och då kanske särskilt i Sälen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda till old timer
Tillbaka
Topp